Delka podpory jednotlivych distributoru

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 20 11:24:17 CET 2003

On Thu, Feb 20, 2003 at 08:38:13AM +0000, Zdenek Kabelac wrote:

> No jenze jestli neni problem v tom ze tuhle  10 letou podporu
> taky M$ tvrde zaplatite - i ty jejich nove produkty, kdy

 Cim si vysvetlujete, ze jsou firmy/organizace ochotne za toto
 tvrde platit? Ze by pro hromady penez nevideli jina reseni?

> Timto upgradem ztravi rekneme pul dne 1x za dva roky
> (neco by ty admin delat mel ne, kdyz uz za to bere prachy :))
> - a misto toho nam tu navrhujete, aby vyvojari travili mesice tim, ze
> budou zaplatovat stare systemy a portovat do ni
> veci neportovatelne - me to prijde jako silne naivni.

 Naivni? Zajimal by mne plat a natura admina co je ochoten jen tak
 z fleku udelat upgrade distribuce nad niz bezi napriklad ucto
 organizace o stovkach az tisicich lidi. Nebudete tomu verit, ale
 jsou akce, ktere se delaji na zivych systemech az po te co se
 dukladne vyzkouseji jinde. A prave za toto se plati, protoze je lepsi
 pokud todle udela na to specializovana firma a ne admin kazdeho z
 tech bezicich systemu. Neumim si napriklad predstavit admina naseho
 clusteru, ze by prisel za sefem a rekl by "hele nemas dalsich par
 millionu ja bych chtel zalezo na vyzkouseni nove verze OS.. a nebo
 to tam foukne rovnou a uvidime jak to ten Oracle rozdejcha.. "
 (rozdejcha-li se vubec i ten OS, protoze nekdy maji problem i
 zamestanci specializovane firmy zprovoznit jejich vlastni OS nad
 jejich vlastnim HW:-)

> Kdyz vam klekne nejaka 386 - to ji pujdete nahradit nejakym
> muzealnim kouskem a budute hledat 600KB disky ???

 Pripomina mi to komentar televize Nova po padu raketoplanu ve smyslu,
 ze v NASA musi byt neco shnileho kdyz pouzivaji nejake historicke
 CPU zatimco dnes jiz mame uzasne P4... (BTW tento podle vas muzealnim
 HW se bezne _prodava_ a _vyrabi_ - minimalne 486)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/