PHP 4.2.2 file upload problem

JoK jok na hostinne.cz
Čtvrtek Únor 20 15:33:28 CET 2003

> A zkoušel jste porovnat, co se na tom souboru změnilo? Jestli je dvakrát
> delší, tak by tam snad měly být rozdíly patrné pouhým okem. Pokud je to
> skoro přesně dvakrát delší, tipoval bych automatickou konverzi na unicode.

Domnivam se, ze pokud by to byla automaticka konverze, tak by vysledny
soubor mel byt vzdy stejny. Nebo ne? Mel jsem ten dojem, ze by to mohl byt
mime-magic, coz mi potvrdil i Honza Houstek, ktery resil podobny problem,
ale jeho vyrazeni u me to nezabralo. Asi to budu muset zkusit jeste na jinym
stroji.

Zatim dik ....
JoK

Tady je vzorek ....

.
.
.
Prilis zlutoucky kun upel dabelske ody.
Prilis zlutoucky kun up
[...]
Prilis el dabelske ody.
[...]
Prilis zlutoucky kun upel dabelszlutoucky kun upel dabelske ody.