Sendmail přeruší spojení

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 20 16:05:22 CET 2003

Jan REJLEK wrote:
: Dobrý den
:
:             Mám následující problém.Zákazníkovi se slabším připojením,
: dochází k tomu, že když odesílá malou zprávu je odeslána v pořádku,ale
: jakmile připojí soubor a nechá jej odeslat, tak se po chvíli stane, že
: ho sendmail odpojí s hláškou, že vypršel časový limit.Ví někdo, kde a
: jak tento timeout prodloužit?Díky za každou odpověď.

	Co presne sendmail pise?

	Nemate po ceste nejaky firewall nebo tunel s mensim MTU? Ze by treba
dochazelo k fragmentaci a nektre fragmenty neprosly? Jak se jevi jine
protokoly, ktere mohou prenaset vetsi bloky dat (FTP?). Treba to vubec
neni vec sendmailu.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|