jak oznamit chybu v OOo

Čtvrtek Únor 20 16:12:07 CET 2003

Dňa 20. feb 2003 o 15:10, Petr Stehlik napísal(a):

> zkousel jsem dneska ohlasit chybu v OOo importu XLS na jejich webu, ale
> reklo mi to, ze musim byt u nich zaregistrovany a cosi kdesi. Neni
> jednodussi cesta (=neni tu nekdo zaregistrovany) jak tu chybu oznamit?

ked uz o chybach, ja som sice tiez nie zaregistrovany, ale rad by som
dal vediet o jednej chybe (neviem ci je to zalezitost iba cz/sk buildu),
ale pri exporte dokumentu do PDF je tento dokument necitatelny pod xpdf,
acroread ho v pohode precita.
skusal som 1.0.1Sk, aj 1.0.2Cz, s rovnakym vysledkom.. pripadne ak
niekto ma cas, mohol by to skusit s orginalnym Oo a pripadne aj chybu
nareportovat?