Delka podpory jednotlivych distributoru

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Čtvrtek Únor 20 18:55:51 CET 2003

"Zdenek Kabelac" <kabi na i.am> wrote in message news:3E54EA07.F090D83D na i.am...

> Takze firma zadne jine reseni ani nehleda - proc taky, z ciziho prece
> krev netece...

Neviem ako to robi firma, kde robite Vy, ale pokial ta nasa
chce ziskat nejaku zakazku, potrebuje okrem riesenia splnajuceho
poziadavky zadavatela aj ponuknut konkurencieschopnu cenu.
A je celkom umenie to urobit tak, aby nas nikto kvalitativne
porovnatelny nepodliezol a aj sme nieco zarobili.

Som _dost_ rad, ze je mojou ulohou ten soft vyvijat a nie
predavat :-)

Zdravi
--
                                                                  Stano