realna nasazeni linuxu

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Čtvrtek Únor 20 21:13:31 CET 2003

 > pokud nekdo neco mate, prosim zaslete mi informace. nejlepe do
 > zitrejsiho obeda. chtelo by to neco velkeho :-) firma o desiti PC asi
 > nikoho neoslni. je skoda, ze ty nejzajimavejsi projekty jsou tajne,
 > vid Q.K. ;-)

Ja realne provozuji Linux se Sambou jako Primary Domain Controller pro
Windows NT (W2K, WinXP) a mam o tom na svem webu dokonce i nejake
povidani - http://hufhendr.spok.cz/linux/PDC_Linux.html - je to starsi
verze, ale akira je momentalne nepristupna.
Jede na tom myslim uz vic jak 2 roky cela nase sit (cca 75PC), jede to
bezchybne a bez backupu. Uspora na licencich by byla vyrazna, kdyby
vedeni plosne nekoupilo licence na Windows.
Jinak jestli o tom je mozne psat nebo ne, nevim. Jeste stale delam ve
statnim uradu, takze je to asi zajimavy priklad, nadruhou stranu
porusuji "standard". Ovsem zrovna aktualne po mne sef chce oficialni
zpravu o Linuxu na nasem pracovisti (vcetne postupu odstraneni Linuxu),
takze se bud Linux "zlegalizuje" nebo si budu hledat nove misto.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz