zamrzani pocitace - grafickeho rozhrani, ATI Xpert 2000

Bolina Michal xbolm05 na vse.cz
Pátek Únor 21 00:21:11 CET 2003

dobry den,

mam problem se zatuhavanim pocitace. cele se to projevuje
pri pouzivani
grafickeho rozhrani. z pocatku mi zatuhaval pocitac pri
prehravani videa
pomoci mplayeru (pri celobrazovkovem rezimu).
bohuzel, uz mi zatuhava i pri spusteni KDE.(ted pracuji ve
WindowMakeru)
zvlastni je, ze treba v pripade vytuhu u mplayeru nektere
veci fungovali
dal normalne - konkretne xmms dal prehraval mp3-ky. V
pripade prehravani
CD by me to tolik neprekvapilo,to hraje i pri skonceni
behu X,
v pripade mp3 mi to vsak pripada divne a podeziram HW.

Muj dojem je, ze zlobi graficka karta. Jistej si tim ale
nejsem a nez
treba vymenim graf. kartu rad bych vedel, jestli nekdo z
vas nemel podobny
problem, pripadne jak zjistit zdroj problemu, co
zkontrolovat apod.
soucasnou HW konfiguraci mam jiz dva roky a problemy jsou
az posledni dobou,
par mesicu.

diky
Michal

konec vypisu ve /var/log/messages vypada pokaze stejne, at
uz se PC kouse nebo ne.

Feb  1 08:16:00 hades apmd[103]: Version 3.0.2 (APM BIOS
1.2, Linux driver 1.16)
Feb  1 08:16:00 hades apmd[103]: Charge: * * * (-1%
unknown)
Feb  1 08:23:12 hades kernel: [drm] AGP 0.99 on VIA Apollo
KT133 @ 0xe4000000 64MB
Feb  1 08:23:12 hades kernel: [drm] Initialized r128 2.2.0
20010917 on minor 0

distribuce Slackware 8.1
HW kofigurace:
proc. Duron 600
board Asus A7V
grafika ATI Xpert 2000
zvuk SB Live

mluvilo se o problemech s VIA chipsetem - VT82C686A
napriklad v kombinaci s SB Live. nicmene ja jsem 2 roky
zadne problemy nemel.