HP Omnibook XE4500 a LINUX

b2 na quick.cz b2 na quick.cz
Pátek Únor 21 08:03:08 CET 2003

A muzu se zeptat, jaky linux uzivate?
BOBO

On Thu, Feb 20, 2003 at 10:23:04AM +0100,
b2 na quick.cz wrote:
> Mozna jsem mel jeste napsat, ze tenhle model ma
> chipset ALI. Gentoo linux je mam pocit
slozitejsi
> na instalaci. Upravoval jste nejak jadro nebo
> delal jinou, pro mne jako zacatecnika,
slozitejsi
> operaci?
> BOBO

O co ide ? Co sa tyka chipsetu tak jediny problem
ktory som postrehol pri kerneloch rady 2.4.x je
pomaly prenos z HDD, konkretne cca 4-5 MB/s,
nesupportuje to DMA. To (a kopu inych drobnosti
ako napriklad lepsia podpora ACPI) som vyriesil
prechodom na betaverziu kernelu (rada 2.5.x).
Bezi to spolahlivo, z disku to cuca asi 23-25
MB/s, perfektne zobrazuje stav baterie a ine
srandicky ... akurat pri kerneli rady 2.5.x mi
mrznu Xy v pripade pouzitia Direct Rendering
Interface a OpenGL zaroven (napriklad pri
spusteni glxgears). V 2.4.x bezi DRI normalne ...

--
Megac