Sendmail prerusi spojeni

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Únor 21 08:20:54 CET 2003

> Pise:"
> Server neocekavane ukoncil pripojeni pomoci protokolu TCP/IP.Odezva
> serveru:'345 Enter mail end with "." on a line by by itself'.(Ucet Intem
> s.r.o',server SMTP:'bsdi.intem.cz',cislo chyby: 0x800ccc0f
>
> V logu je:"
> Collect :premature EOM: Error 0
> Unexpected close on connection from gnat-ext.intem.cz

Priznam sa ze som nesledoval tento thread, ale stretol som sa s podobnym
pripadom, kedy klient(OE) nevedel odosielat a v logu bolo nieco podobne(ak
nie presne toto). Zakonecim bolo povedat dotycnemu nech si preinstaluje OE
nakolko niekolko stoviek dalsich MS OE, MS O, Eudora, Pegasus a dalsie
nemaju ziaden problem.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2