automaticka synchronizace casu v debianu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Únor 21 09:13:49 CET 2003

Marcel Kolaja wrote/napsal:
: On Wed, Feb 12, 2003 at 07:52:18PM +0100, Peter Luciak wrote:
:
: > 	Uff, zda sa ze v tom mate poriadny bordel... Nemate nahodou v
: > sources.list riadky aj pre woody aj pre ine sarge/sid? Neinstalovali ste
:
: To by nemělo vadit. Já mám v sources.list řádky pro woody i sarge a ničemu
: to nevadí. Ba naopak, mohu to jen doporučit.

      Já to mám taky, ale Marcel zapomněl poznamenat, že je před tím
dobré si přečíst dokumentaci :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>