instalace mandrake z disku, vytvoreni boot CD

Pátek Únor 21 12:49:28 CET 2003

Dňa 21. feb 2003 o 07:27, Josef Herák napísal(a):

> Stahnul jsem si z ftp.linux.cz distribuci mandrake 9.0. Jsou v ni dva
> adresare jeden obsahuje spousta baliku s nazvem SRPMS a druhy i586
> s nejakymi soubory a taky s nejakymi baliky. Potreboval bych maly
> navodicek jak rozbehnou instalaci z disku

vytvorit si bootovaciu disketu za pouzitia obrazu diskety
i586/images/hd.img a pri dialogu, kde bude otazka o umiestnenie adresara
s rpm balickami odpovedat cestou, kde sa tie balicky na disku
nachadzaju..

> a treba i jak to dostat na cd a vytvorit boot cd.

bud prikazom mkcd, alebo napalit obsah adresara i586 tak, ze obraz
z adresara images cdrom.img bude pouzity pri automatickom bootovani.

> Mnohokrat dekuji.

dufam ze si nezacal znova stahovat stovky megabajtov;]]