Delka podpory jednotlivych distributoru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 21 13:45:29 CET 2003

| Odesílatel: Zdenek Kabelac <kabi na i.am>
| To je presne to proc rikam ze podporovat software na starych
| knihovnach je nesmysl - prece nebudete backportovat vsechny
| patche z glibc6 na libc5 a z ni zase na libc4  jen proto,
| aby nekdo nemusel preklada 20 let stary kod napsany v Fortranu.
|
| Proste se vezme kod Fortranu a prelozi se v novem system a
| opravi se chyby, ktere tam jiste byly a novy kompilator
| je nahlasi a otestuje se to.

Tak o tom se vam muze akorat zdat.

Jenze co kdyz mate binarku za dlouhe $$$$, ktera proste na novych systemech
nejede, yv ji musite pouzivat, protoze nic jineho ekvivalentniho neni (je,
ale na woknech) a vyrobce proste ji pro novou verzi neprelozi? Slava
redhatim balickum compat-*!!! Dam tam compat z 8, ze 7.1 (novejsu 7 nemam),
7.0 a jedou mi tam aplikace, ktera nejela na nicem novejsim, nez RH5.2.

JL.