Filtrovani paketu

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Únor 21 20:58:59 CET 2003

Petr ©obáň wrote:

> Toto mě zajímá todle jsem tam neměl a pravě mě toto poradily takľe je to
> skutečně zbytečné nedá se skutečně nějak dostat přes sí»ovku na lo zařízení?

Tim, ze tam mate stavovy firewall, tak ten radek:
/sbin/iptables -A INPUT -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT
rika, ze pres eth0 prijmete jen to, co patri/ma nejaky vztah
k existujicimu spojeni. Ve vasem pripade tento stav s vyjimkou WWW
pristupu na WWW server nastane az jako nasledek nejakeho odchoziho
spojeni od vas. Takze pokud si sam nevyslete takovou podivnou vec,
tak by nemela ani dojit k vam zpet (odeslani neceho takoveho
navic tam mate osetreno).

	Majkl

Daląí informace o konferenci Linux