Filtrovani paketu

Zdenek Masek sediss na seznam.cz
Pátek Únor 21 21:36:28 CET 2003

Nejdříve se budu muset seznámit s příkazy pro iptables, poslední dny jsem
trávil studováním příkazů ipchains. Ale když si teď vypnu ipchains, tak mi
přestane fungovat připojení k internetu, že? Utilitka "setup" mi nabízí jen
ipchains, když je pak zruším jak zajistím, že se mi iptables zprovozní?
Brouzdám na win pc připojeném ethernetem k lin pc, které je připojené k
internetu "bezdrátem". A na něm právě běží ty ipchains, i když momentálně je
tam jen maškarádování, protože v tuto chvíli mi jde hlavně jen abych byl
připojen. Nejraději bych si to nejdříve nějak připravil a pak to zkusil, ale
pokud možno vratně, protože jinak to znamená z lin pc vzít tu kartu a
nainstalovat ji na win pc. To by bylo zase restartů...

Zdeněk Mašek