Filtrovani paketu

Zdenek Masek sediss na seznam.cz
Pátek Únor 21 21:45:29 CET 2003

Nejvíce jsem teď zmatený tím, jestli mi iptables vůbec můžou fungovat, jakou
verzi jádra vyžadují? Různé zdroje na webu říkají že jádro musí být 2.4, ale
proč je tento balíček tedy na instalačním cd, když tato distribuce má jádro
2.2.16-22? Asi teď raději nechám dalšího laborování a budu se učit příkazy
iptables, abych si nezbořil funkční připojení. Ale jak tedy zjistím, že
skutečně můžu iptables používat? Za předpokladu, že bych se v tuto chvíli
nechtěl ještě zamotávat do upgradování jádra? S tím už vůbec nemám žádné
zkušenosti.

Zdeněk Mašek