Delka podpory jednotlivych distributoru

Martin Reiser martin.reiser.konf na centrum.cz
Pátek Únor 21 23:17:12 CET 2003

> Debian != Redhat
>
> Debian je co se tyce prechodu mezi verzemi vcelku hodne opatrny a je to
> udelane poradne a vyvojari si daji zalezet na tom, aby prechody mezi
> verzemi byly bezproblemove.  (napr. co se tyce gnome2, tak se myslim
> dopisovaly konverzni skripty na predchod gnome1 -> gnome2, ale vzhledem k
> tomu, ze ja jsem jel gnome2 z experimental i bez konverze, tak nevim jak
> dopadlo ;-)

 O.k., Debian neznam ale je tu otazka komercni nasaditelnosti Debianu.
Ale to uz je na jiny thread.

Hlavne si myslim, ze Microsoft po nekolika letech hledani konecne nasel
argument, jak vyzdvihnout vyhody svych vyrobku oproti linuxu, kdyz se to
vhodne vylozi... :(((

Martin Reiser