armada m700 RH 7.3 install problem

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Únor 22 11:11:04 CET 2003

On Sat, 22 Feb 2003, Jakub Mahdal wrote:

> Ano, parametry mem=64M prip 128M jsem testoval, navic jsem jeste zkousel
> deba 2.2 a ten havaruje taky pri bootu, nahodnym vyse vypsanou kernel panicem.
> Zacinam se v tom utvrzovat, zkusim nahodit okna a projet to sandrou.

Nevim co je sandara - to je nejaky memtest pro wokna? Nikdy mi nebylo
prilis jasne, jak tyhle memtesty, ktere bezi pod nejakymi normalnimi
operacnimi systemy funguji - tezko otestuji tu pamet, kterou ma naalokovan
sam operacni system, nebo kterou maji naalokovany jine procesy, takze IMHO
ponekud ztraceji vyznam...?

--
JiKos.