POKROK> Was:Re: armada m700 RH 7.3 install problem

Jakub Mahdal Mahdal.Jakub na seznam.cz
Sobota Únor 22 21:21:13 CET 2003

DV,
	Takze jsem si temer jist tim, ze to je pameti. Armady m700 maji
integrovanych 64MB ram, ktere v mem pripade funguji po odebrani dalsich
ramek bez problemu, navic zminovany memtest dopadl pro ty ramky
spatne(nad 64MB 100% spatne, az se mi to nechce verit), takze to bude
jiste jejich vina, asi v pondeli je du menit a napisu jak to probehlo.

Dekuji vsem, kteri mi radili.

S pozdravem
--
             |             Jakub "Avenger" Mahdal                |