ipchains

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Únor 23 12:30:06 CET 2003

Dne ne 23. únor 2003 12:26 jste napsal(a):
> [...]

> A nejde mi ted Win Messenger a NNTP news z win pc, kterym se pres lin pc
> pripojuji k internetu. Na to mi asi chybi pravidla? Pokud jde o problemy se
> soubory, tak to se mi stalo vickrat. Na win pc si napisu nejaky soubor, na
> diskete ho prenesu (nemam jeste v provozu prenos souboru po ethernetu) na
> lin pc, tam mu nastavim rwxr--r--, pripadne rw-r--r--, kdyz nevim tak to
> udelam podle ostatnich souboru v adresari. Vse delam jako root. A kdyz pak
> chci napriklad takovy skript enterem v mc nebo kliknutim spustit, system
> rekne ze ten a ten neni souborem ani adresarem :-(

No jo známý to problém s konci řádků no a potom samozřejmě interpreter je z
toho cvok a vypíše chybu, na první pohled to není poznat musíte se na ten
soubor kouknout ne jako text ale jako hex a skontrolovat jakými znaky končí
řádky.

Jednoduchá pomoc psát skrypty pod linuxem a netahat je z win a bude po
problémech :-)

Editory na to máš vim :-))))

> Zdenek Masek

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |