velky (free) webhosting

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Únor 23 14:49:28 CET 2003

> momentalne som sa dostal k sprave velkeho webhostingu
> (cca 10 - 30 000 userov). a potreboval by som, rady
> od ludi co maju s takouto zatazov uz skusenosti.

> btw, hardware je dostacujuci :)

Dost vagne predlozeny problem. Zakladni otazka je, co hodlate svym
uzivatelum nabidnout. Je velky rozdil stavet webhosting pro 30k lidi s
povolenym skriptovanim, databazi a podobnejma vecma a webhostingem pro suche
staticke stranky.
Cili, nejdriv si ujasnete tohle, a pak se uvidi.
Mimochodem, zadny hardware neni dost dobry a zadna linka neni dost tlusta(*)
na liberalne nastaveny webhosting teto velikosti :-P

(*) paterni spoje internetovych provideru nevyjimaje, mam s tim jiste smutne
zkusenosti :-(

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz