Integrovana zvuk. CM8738 na VIA V333U

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Neděle Únor 23 20:26:01 CET 2003

Dne ne 23. únor 2003 20:07 jste napsal(a):
> [...]

s nejvetsi pravdepodobnosti by se melo jedna o CMI8738. v /proc/pci jsem
nenasel nic moc zajimaveho (krom AC97 nebo unknown device). hledal jsem
dokonce cip primo na desce (presne to je G03-V333UR1A, tam by mela tahle
zvukovka byt), ale bud jsem uplne slepy nebo nebyl nijak popsan.

jinak, zkousel jsem jenom OSS.

> Používám jí  (ne integrovanou ) a je v pohode.Jaky ovladac mate?
> Já mám v etc/modules.conf:
> alias sound-slot-1 snd-cmipci  /u vas asi slot 0/
> above snd-cmipci snd-pcm-oss
> Nevím jak Debian používám MDK 9

(slot by to mel opravdu byt 0)
co se tyce ovladace, zkousel jsem verzi, ktera je primo v kernelu 2.4.19
(jedna se o verzi 2.33 s upravami, take verzi od vyrobce z ovladacu na cd a
take verzi primo ze stranek C-Media. google mi nasel jeste odkaz na nejakou
fr. stranku, kde byl ovladac opet opatchovan, ale neprosel pri prekladu
jadra).

postupoval jsem podle ruznych navodu - abclinuxu, vyrobce a dalsi. vysledek
stale stejny:
ovladac sice uspesne nacte (primo vyrobce pocita s modulem), ale ohlasi jenom
svoji revizi. podle navodu by mel jeste vypsat par informaci o karte a pod.

mixer neni stazeny, protoze k zarizeni vubec nemuze pristupovat, to same plati
pro /dev/dsp ...

jeste by chtelo podotknout, ze v BIOSu je karta zapla a hlavne, v XP drivery
od C-Media bezi ...

--
Ondrej Cecak