Good day to you

Josef Varilek varilek_linux na nempt.cz
Pondělí Únor 24 07:09:49 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:
> From: Prosper Nwachukwu <prosper714 na ad-free.info>
> Subject: Good day to you
> Date: Sat, 22 Feb 2003 19:58:09 +0000
> To: linux na linux.cz
>

> I am Mr. Prosper Nwachukwu, Bank Manager of Metropolitan Bank  Limited,
> Lagos Branch. I have an urgent and very confidential business proposal for
> you. I got your contact from the World Trade Center (W.T.C) regional
> office in Lagos, Nigeria although the details of my intention was not made
> known to them.
>
> Many thanks
> Mr. Prosper Nwachukwu

Šmarjá lidi, pomozte jim někdo, vždyť se topí v penězích a neví, co s
nimi!!!! Přeci je v tom nenecháte se ráchat :))))))))))))))))))))))))

Ale pokaždé si to přečtu a fakt se bavím. Jedna nesrovnalost za druhou, to
je FAKT k neuvěření.

Martin K.

PS: Možná mám naivní dotaz, ale jak se tenhle spam dostane do konference???

... To je zajimave, kdyz clovek posle do konference NORMANI DOTAZ,
qmail ho zaradi jako spam. (Possible SPAM (accuracy low): Debian +
framebuffer + Xfree)
ale tohle mu nevadi i kdyz to prijde 3x  :-)))

Pepa V.