nefunguje imap v php4 - log maillog

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 24 09:07:42 CET 2003

On Mon, 24 Feb 2003, Petr Hruzík wrote:

> Dobry den,
> konecne jsem se dostal k logu serveru, na ktery se chci pripojit.
>
> Feb 24 07:32:07 bazen ipop3d[2448]: port 110 service init from
> 212.71.150.147
> Feb 24 07:32:07 bazen ipop3d[2448]: Unable to load certificate from
> /usr/share/ssl/certs/ipop3d.pem, host=inet.sots.cz [212.71.150.147]

> Mam instalovany mod_ssl pro apache, ale to asi nestaci.
> Co je prosim jeste treba.

V tom asi problem nebude - ten ipop3d umi krome normalniho pop3 na portu
110 (na ktery se pripojujete Vy) delat taky pop3s na portu 995 ale k tomu
potrebuje vygenerovany certifikat. Ten nema a tak si zrejme trochu stezuje,
ale myslim ze na portu 110 normalne pobezi. Jestli pop3 funguje muzete
zkusit pomoci  telnet inet.sots.cz 110   jestli se Vam tam ozve.

Nicmene predpokladam ze Vas problem nebyl pop3 ale imap a ze spis je
v tom php.