Re: Jak zmensit velikost ikon v KDE

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Únor 24 09:17:08 CET 2003

Dobrý den,

vyvolejte lokální nabídku panelu a zvolte Velikost->"velikost"
(malý /ikony 16x16/, střední /24x24/, větší /32x32, velký /48x48/).
Také existuje "vlastní" velikost panelu a možnost mít malé ikony,
které se po najetí kurzoru zvětší. Nemusí to být úplně tak, jak
jsem to napsal (nejsem teď na Linuxovém stroji), ale takhle to
funguje...

Oak

Reklama:
Ochutnejte nespoutanou lásku ve hře SMS Drahoušek! Hlavní výhra - víkend pro dva v Českém ráji! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44095%26url=http://www.oskarinteractive.cz/cz/vd3/