HP Omnibook XE4500 a LINUX

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Pondělí Únor 24 08:04:17 CET 2003

On Thu, Feb 20, 2003 at 12:48:22PM +0100, Petr Skoda wrote:

> Ja uz se asi mesic snazim prejit na 2.5 ale stale to neni ono - viz
> problemy nedavno popisovane pod subj "RH8.1b a 2.5.59"
>
> Jelikoz mi nikdo neodpovedel a jeste ze me nekteri delaji blbce,
> poprosil bych vas o presny postup jak to 2.5. prelozit - resp co do
> konfiguraku - obcas mi neco co dam do modulu nejde, musim to dat do jadra
> primo a aje to vubec hrozne slozite testovani - navic problemy s novymi
> initrd-modul-tools a mkinitrd apod...
>
> Takz muzete poslat svuj .config
> ? a popr nejake rady jak presne postupovat pri prechodu z 2.4.18 ci 20 ?

> [...]
Tu su moje .config-y pre kernely 2.4.19 a 2.5.59. Obidva su spravene bez podpory modulov, nevidim v tom nejaku extra vyhodu - pcmcia karty nepouzivam (sietovka je integrovana) a vsetky potencialne USB zariadenia mam v kerneli natvrdo ... pripada mi to pohodlnejsie. Dnes asi budem skusat kernel 2.5.62, .config a prve dojmy mozem poslat asi tak zajtra ...

Enjoy

--
Megac