Integrovana zvuk. CM8738 na VIA V333U

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Únor 24 12:20:53 CET 2003

Dne po 24. únor 2003 09:33 jste napsal(a):

> je to urcdite CMI8738? Ja som na nete nasiel nieco ine ;) konkretne ze
> tam je cmi9738 (http://www.cmedia.com.tw/product/CMI9738.htm) co je len
> ac97 codec chip. narozdiel od cmi 8738
> (http://www.cmedia.com.tw/product/doc8738.htm) co je cistokrvna zvukovka.
>
> mas ju zapnutu na doske/v biose?

> debian + alsa 0.9 a hraje pekne dokonca slape i digatlny vbstup a vystup
> vcetne modemu.
>
> takze nenastavuj cmi ale ac97

A doplnil bych pokud tam je cmi 9738 tak ta funguje taky celkem bez problémů,
jediný problém je v mixáku PCM nejde regulovat hlasitost a na CD je pouze 4b
mixák jinak hraje OK.
Pro některé jádra existuje patch který spraví ten mixák, ovšem nepoužívám to.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |