Heslo v MD5

Antala Mario Mario.Antala na siemens.com
Pondělí Únor 24 13:52:55 CET 2003

  zdravim,

sorry ak som to zle pochopil. myslel som, ze autor chce desifrovat heslo ...

pokial sa tyka tej jednocestnej funkcie, tak asi takto:

citujem:
"Hashovaci algoritmus je samozrejme jednocestna funkce, takže z vysledneho
kodu nelze zpetne urcit vstupni data."

"Hash je velmi slozitá jednocestna funkce, která upravi obsah původního
souboru do
krátkého bloku dat. Hash funkce ma tu unikatni vlastnost, ze zmena jedineho
bitu v
originalnim souboru se s vysokou pravdepodobnosti projevi kompletni zmenou
vystupni
hodnoty hashfunkce. Na druhou stranu z hodnoty hashe nelze zadnym zpusobem
zpetne
odvodit puvodni dokument."

mozno vas pomylil zle voleny slovosled v mojej vete.

that's all

 g.