pan a offline

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Neděle Únor 23 18:58:44 CET 2003

V Ne 23 úno 2003, Patent napsal:
> Pro diskusni skupiny pouzivam pan 0.13, pouzivam dial-up proto mam
> nastaveno aby po spusteni pam stahnul hlavicky i TELA zprav. u vsech
> skupin to funguje, jen u cz.comp.linux se mi stahnou jen hlavicky a
> tela se stahuji az po klepnuti na ne (coz je mi po odpojeni na ...).
> Tak me napada, ze je to proto, ze v teto skupine je vzdy nejvic
> zprav, ale jestli jo tak co s tim.
Když jsem používal na odběr cs.comp.linux Pan, tak jsme to řešil přes
"Rules", vytvořil jsem pravidlo pro filtrování, kdy vyhovovaly všechny
příspěvky a akce byla "Retrieve body" nerbo aspoň "flag body for
retrieve" A tato pravidla jsem automatuicky aplikoval na všechny
konference o které jsem měl zájem, aby se stahovaly kompletní.

BTW - dost často se mi stávalo, že Pan "spadnul" a vzal s sebou i
archiv příspěvků (verze 0.7) Jak je na tom dneska?

MZ
--
 Miroslav Zidek
 http://mizi.web.worldonline.cz/