Integrovana zvuk. CM8738 na VIA V333U

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Pondělí Únor 24 18:20:44 CET 2003

Dne po 24. únor 2003 11:59 jste napsal(a):

> Zkusil bych driver alsy snd-via82xx, pokud nezabere ten cmi.

zkousel jsem prvni posledni, co jen jsem z kernelu vyhrabal :o)
ovladac pro AC 97 neudelal vubec nic, ovladac pro via82xx ktery je take v
kernelu se vubec nenahral.

> mas ju zapnutu na doske/v biose?

ano, rucne jsem prenastavil AUTO na ENABLED. ve XP to ale funguje bez potizi

jak jsem psal - na samotne desce ani dokumentace k ni jsem nenasel, ze by se
jednalo primo o CMI8738 ... XP hlasi jako zvukovku striktne "C-Media",
protoze tak se jmenuji jeji ovladace. To same najde SiS Sandra ...

>No podle Guglu je na te desce southbridge VT8235, kde je integrovany
>AC97, takze bych doporucoval alsa + via82cxxx sound driver.

je mozne ze jsem se spletl, ale na googlu jsem pro zmenu nasel, ze se jedna
prave o CMI8738, stejne pak na cd s ovladaci (coz ale muze byt samozrejme pro
X dalsich desek, ale pro XP to facha)

jak uz jsem psal, ovladac v kernelu via82xxx nefunguje, zkousel jsem ho take.
nevim co na tom ALSA muze zmenit.

Pocitac (bohuzel?) neni muj, diky horam se k nemu dostanu asi az za tyden,
takze do te doby nastuduju ALSU, uvidime co se tim zmeni. Zatim diky ...

--
Ondrej Cecak