ATX zdroj ovladani zapnuti

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Pondělí Únor 24 21:48:27 CET 2003

Hello Jaroslav,

Monday, February 24, 2003, 4:56:37 AM, you wrote:

JL> Neni to linuxem, musi to umet chipset desky. Mnohem lepsi je WOL
JL> (wake-up-on-lan).

Jak mohu tedy probudit pocitac pres sit skousel jsem na nej ping jenze
nema jeste prirazenu IP. Probuzeni pres klavesnici je jasne prouzeni
modemem je take jasne probuzeni casem take ale pokud se jedna o sit
tak nevim jak na to.

                 Moc dekuji za radu. Ahoj Lukas.

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz