ATX zdroj ovladani zapnuti

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Únor 25 03:19:29 CET 2003

On Tue, 25 Feb 2003, Milan Kerslager wrote:

> ether-wake (soucast net-tools, takze muze byt v distribucich)
>
> V pocitaci musi byt od sitove karty takovy dratek do zakladni desky a
> WOL (Wake up On LAN) musi byt povoleny v BIOSu. Karta musi po "vypnuti"
> pocitace svitit (tj. musi byt stale napajena).

A taky by jste mel mit patricne parametry zdroje. Podivejte se do manualu
k desce, jake vyzaduje napajeni pro to, aby mohlo fungovat WOL

V archivu se na toto tema jiz diskutovalo.

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488