Upgrade RH Linux (mezi verzemi) pomoci up2date

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Únor 25 07:56:56 CET 2003

Zdravim,

prave testuji RH 8.0.93 Phoebe, kterou jsem instaloval pres up2date.

Stacilo mi stahnout samostatne:

redhat-release z FTP, ten nainstalovat.

No a pak spustit up2date -u -v --nosig. (Pro upgrade releasu asi nebude
potreba --nosig, ale nejsem si tim uplne jist)

S pozdravem,

Davadu.