Re: nikon coolpix 2000

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Únor 25 11:17:45 CET 2003

Dobrý den,

oblouvám se za mírně OT dotaz, ale jak poznám,
že můj foťák, propojený přes USB umí nebo neumí
USB-storage, když o tom v dokumentaci není zmínka.
Zkoušel jsem to připojit jako sda1, ale nezadařilo
se.
Jde o SiPix SC-2300.

Zdraví

Oak

Dne 25. únor 2003, <linux na linux.cz> napsal:
> tak to nepovažuji za přesvědčivý argument , nebot´ výrobců kteří tento
> standard porušují  je množství větší než malé ;-) (nevím jestli nikon
> též)
> mám s tím zosobní zkušenost, takže zatím u mne nakonec vítězí canon a40.
>
> díky Ctibor

Reklama:
První domácí učitel, který díky internetu dítě naučí, vyzkouší, zkontroluje, vyhodnotí výsledky, poradí, vysvětlí složitější látku a zároveň pobaví.
http://www.zaskolou.cz