PROC NE "Debian + nvidia" ?

Josef Varilek varilek_linux na nempt.cz
Úterý Únor 25 12:23:37 CET 2003

> A ako si to predstavujete? Ze kazdy ucastnik konferencie
> napise, preco neodpovedal?

to jiste ne, vicemene jsem jen opravdu nevedel na cem jsem.
dekuji za odpoved.

> Asi jedno z toho :-)

uz to vim.

> Toto nie je plateny support, kde na vsetky otazky
> musite dostat odpoved, pretoze ste si ho zaplatili.
> A cim zriedkavejsi problem bude, tym mensia je sanca,
> ze sa s nim stretol niekto prave v tejto konferencii.
> Takze sa s tym naucte zit - taketo vykriky nicomu
> nepomozu.

to nebyl vykrik, to mel byt slusny dotaz vicemene smerovany na
fakt, jestli dodrzuji meta-faq konference atd. omlouvam se, ale
nic rozumnejsiho mne v soucasne chvili nenapadlo.

mimochodem konference s placenou podporou (napr. mikroplatby) by urcite
nebyla spatna
a za vyreseni problemu bych i rad neco zaplatil - proste kdo umi, toho je
treba ocenit.

nicmene napr. SuSE professional services je ponekud cenove nekde jinde (pro
soukromou osobu)...

dotaz nebyl ani tak o tom, jestli je lepsi nv.o nebo nvidia.o,

ale spise "Jak muze ovlivnit xserver textovou konzoli? " [ textovou=bez fb ]

proste se jedna temer o "zoufalost", neb se mi nechce zanevrit na debian
kvuli - asi - nejakemu nesmyslu, protoze se mi tato distribuce zacina celkem
libit - zejmena oproti distribucim, ktere zacinaji kvuli prizpusobovani pro
uzivatele
lehce windowsovatet (neprehlednost, nepruhlednost, slozitost, - proste jadro
pudla byva
kdesi moc, moc hluboko pod slupkou)

no nic, proste jsem jen myslel, ze tema "co ma spolecneho xserver+nvidia.o s
textovou konzoli
by zde mohl nekoho zajimat"

> Mozte este skusit medzinarodne mailing listy -
> blizsie info najdete na http://www.debian.org/MailingLists/

zkousel jsem (na debianu) a nic jsem tam nenasel (maji to tam organizovano
po mesicich)

Dekuji za vynadani a jeste jednou se omlouvam. Pepa