PROC NE "Debian + nvidia" ?

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Úterý Únor 25 13:53:13 CET 2003

On Tue, 25 Feb 2003 09:26:32 +0000 (UTC)
Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk> wrote:

> [...]
> ->
> -> CHTEL BYCH VEDET, pro c nebyla odeslana zadna odpoved??
>
> moano nie je...
>
> -> - jedna se o "stupidni" dotaz, na nejz je odpoved v kazdem 2.
> clanku
>
> to by sa na google alebho v doc nvidie iste naslo.
>
> -> po spusteni X serveru a opetovnem prepnuti do konzole se obraz
> -> rozkmita a posune se doleva. vypada to, jako kdyz po pismenkach
> lezou rychle-> mravenci...
>
> ja som zase mal iny problem - Riva TNT2 mi v Xoch pri bocnom
> scrollingu(rockdndiamonds, abuse - oboje pre SDL) zatuhne masinu...

U tohoto problemu muze byt reseni downgrade na starsi verzi NVdriveru
mam TNT2 a nejstabilnejsi (cili nesetkal sem se s jedinym problemem) je
verze 3123 mam Debian sid s X 4.2.1-5

> -> - nvidia.o zkompilovany proti include souborum prislusneho jadra
> (stazeny z-> nvidia.com)
>
> -> (po nainstalovani debianu orig. nv driver nefunguje, po kompilaci
> nvidia-> ovl. jiz ano... s vyse uvedenym problemem
>
> debianu orig. nv driver? ten predsa treba tiez kompilovat!

nv driver opravdu netreba kompilovat, neni to nic debianoveho, je to
orig. driver od XFree86  jako napriklad VESA, VGA, Mach64  ...

> --
> Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
> Warning: I don't wish to receive spam to this address.
> Varovanie: Nezelam si na tuto adresu dostavat akukolvek reklamnu
> postu.
>    One OS to rule them all, One OS to find them,
> One OS to bring them all and into darkness bind them

Takze  opakuji jiz  uvedene doporuceni zkontrolovat nachlup konfiguraky
je mozne ze to dela modelines pro monitor..

--
Lukas Marsalek		Debian GNU/Linux
marsalek na kn.vutbr.cz	icq:95651088