mozilla - zachran dat z address book-u

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Úterý Únor 25 17:15:02 CET 2003

Hezky den,

Nejak se mi podarilo zmrsit si v mozille soubor
s adresami tak zvlastne, ze kdy jej nactu nezobrazi mi
prohlizec takovy "panel ve kterem jsou informace
o prilohach a mailove adrese" a Address Book nezobrazi vubec
nic - vyzkouseno v 1.2.1 a 1.3.b .
(Nejdriv jsem nekolikrat zkousel reinstalovat mozillu
a mazat konfiguraci ale bylo to na dve veci.
V pritomnosti tohoto souboru - abook.mab - se proste
mozilla chova strasne zvlasne.)

Adresar nemam exportovany (ZALOHOVAT ZALOHOVAT ZALOHOVAT)
a vnitrni format vypada magicky...
Prohrabaval jsem se netem ale zatim bezvysledne.

Nema nahodou nekdo tip na utilitku ktera by jednotlive
polozky "vytahla" a ulozila je do neceho citelneho
a pak importovatelneho do noveho adresare?
(Po vymazani adresare vse funguje jak ma...)

Byl bych straaaaaaasne moc vdecny - zrovna totiz potrebuji
cile korespondovat a ono jako naschval....vzdyt to znate...

Petr