TV Fly 3000 + FM radio - vypadava zvuk

Milan KUNDRAT mkundrat na penguin.cz
Středa Únor 26 02:38:25 CET 2003

Dobry den

Kupil som si televiznu kartu TV Fly 3000 + FM radio. Mam debian 3.0 woody,
kernel 2.4.20, alsa 0.9.0rc3, v4l2 patch, v4l2cap modul, videodevX modul,
saa7134 modul, xawtv 3.85, zvukovu kartu AC97 na doske QDI Kudoz7, grafiku
Manli Radeon 7500. Xawtv som skompiloval s podporou alsy.

Vsetko som uspesne skompiloval. Mozem ladit a pozerat programy. Jediny problem
je v tom, ze zvuk sa pomaly zosiluje a potom vypadne. Niekedy vypadne skor,
niekedy neskor.

Takto mam v /etc/modules.conf natahonu alsu
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss

Takto natahujem modul pre tv kartu
modprobe saa7134 card=2 mixer_nr=2

Neviete mi niekto poradit, ako odstranit to vypadavanie zvuku?

--
Milan KUNDRAT
email: mkundrat na penguin.cz