obrazky tuhnuti

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 26 12:47:06 CET 2003

Dne st 26. únor 2003 09:39 jste napsal(a):

> Debian woody, nvidia tnt2 ultra, ovladace od nvidie, jadro 2.4.20-ac2

Já mám RH8.0 nvidia tnt2 - vanta na pci (původně byla v pc bez agp tak proto
na pci) ovladace nvidia v 4191, jadro 2.4.20 a vše pracuje OK.

Je v biosu spravně nastavená sbernice pci, agp ?
Jsou stoprocentně OK paměti v PC. Taky mě jednu dobu podezřele padal PC a
mohly za to paměti.
Nepoužíváte v konzoli nějaký jiný režim než textový ? Framebufer, více barev
atd...

Ovladače od n vidie se nesnaší s fb. (někdy se zdá že to je OK a pak to
spadne)

Špatná knihovna pro práci s obrázky ? -poškozená ? -pro jiný procesor ?

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |