PROC NE "Debian + nvidia" ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 26 12:54:56 CET 2003

Dne st 26. únor 2003 09:34 jste napsal(a):

> Vaši debatu sleduji jen tak napůl, ale toto mě zaujalo.
>
> Vám se podařilo skloubit ovladač od NVidie (ten "polobinární") a
> framebufferem ? A můžu poprosit o nakopnutí jak na to ? Určitě
> by to zajímalo i další lidičky ...

Mě se to taky nepodařilo.

fb 800x600x100Hz + ovladače nvidie

start fungoval ok X naběhla ok jenomže jak se z x přepnu do konzoli a zpět tak
to někdy funguje no a někdy prostě konec a tma na obrazovce.

Podle mě se nedokážou dohodnout o videopaměti na kartě odkud se co má
zobrazovat.
Počítač nazatuhne prostě na displeji nic není vidět, nebo se zobrazí nesmysly.
Jinak jsem se na to vykašlal. :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |