nastroj na zistenie preneseneho objemu dat na IP za nejaky cas

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Únor 26 17:31:15 CET 2003

Dle meho nazoru je vyborny balik ipac-ng (pripadne ipac pro jadra rady
2.2.x). Pokud se osklive nepletu tal je to delane pres pravidla
iptables, pomerne jednoduse se to konfiguruje (dle zdrojove a cilove
adresy/portu/sluzby/protokolu/...) objem to loguje do gdbm, mysql, a
mozna i nekam dal.

Je k tomu nekolik grafickych rozhrani, umi to delat statistiku s
volitelnou presnosti, atd.

A mimochodem - kdyby jste se podival do archivu, najdete tam zhruba
1.000.000 zprav presne o tomhle tematu.

Tomas