Print server Samba - problem pri tisku z win9X

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 26 17:39:23 CET 2003

> Dobrý den Už delší dobu řeším problém s tiskem z win95 a win98 na print
> serveru samba se sdílenou tiskárnou EPSON C70, která je připojena přes
> LPT1. Problém nastává v okamžiku, když požaduji při tisku z Wordu 97
> tisk určité stránky ve více kopiích. Potom místo požadovaných 2 kopií se
> mi např. vytiskne stránka 4x. Při tisku z wordu 97 bežící na Windows2000
> tento problém není. Nevíte prosím, kde by mohla být chyba? Děkuji René
>
> Konfigurace
> Suse 6.4 + Samba 2.0.6

Poskytl jste malo informaci. Zejmena neuvadite, jakeho tiskoveho demona
pouzivate. Osobne bych doporucil lprng. Dale bych velmi zvazil upgrade
samby na verzi 2.2.x, jakkoliv to muze na te stare distribuci byt slozite,
protoze schopnosti 2.2 co se napr. tisku tyka se oproti 2.0 velmi
vylepsily.

Ja jsem s lprng narazil jen na jeden problem, muselo se nastavit
done_jobs=0, jinak w9x nepochopily, ze to uz je vytiskle a tvarili se jako
ze tiskarna tiskne (s w2000 a wxp problem nebyl).

-- Honza Houstek