ATX zdroj ovladani zapnuti

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Středa Únor 26 18:48:21 CET 2003

Hello Milan,

MK> ether-wake (soucast net-tools, takze muze byt v distribucich)

MK> V pocitaci musi byt od sitove karty takovy dratek do zakladni desky a
MK> WOL (Wake up On LAN) musi byt povoleny v BIOSu. Karta musi po "vypnuti"
MK> pocitace svitit (tj. musi byt stale napajena).

Moc dekuji za radu, domluvim se s dodavatelem HW aby mi ji sehnal.
Doufam ji nabizi i PLANET se sitovimi zarizeni od nich jsem velmi
spokojen.

                                      Ahoj Lukas
--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz