GCC cross-kompilacia -- VYRIESENE

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Středa Únor 26 22:44:06 CET 2003

On Wed, Feb 26, 2003 at 09:23:28PM +0100, Peter Luciak wrote:
> [...]

	No, tak nakoniec sa podarilo :) Napodiv ta stranka hovorila pravdu
a v Debiane to je naozaj tak jednoduche ako "debuild; debi". Chyba bola v
targete "mips-dec-ultrix", ma byt "mips-linux" (to da rozum, len ja myslel
ze gcc nepozna target mips-linux...)

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

When the finger points at the moon, the imbecile looks at the finger.