Export hesiel v mozille

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Čtvrtek Únor 27 09:38:11 CET 2003

shurdeek na panorama.sth.ac.at (Peter Surda) wrote in
news:20030226175629.GF13816 na noir.cb.ac.at:

> Cau.
>
> Chcel by som z mojho profilu v mozille exportovat hesla a rad by som
> vedel ako na to. Mozilla ma sice Passwort manager, ale v tom akurat
> vidim URL a login, no a ked som heslo zabudol, tak mi je to naprd.
> Mozem sa sice nalogovat z tej mozily na tom pocitaci, ale to je
> vsetko.
>
> Teda zosumarizovane: nepotrebujem nic crackovat, master password
> pochopitelne viem, hesla da daju pouzit, ale neviem ich precitat.
>
> Mam mozillu 1.2.1.
>
> Bye,

Hesla by mela by ulozena v souborech *.s viz http://www.czilla.cz/relnotes/mozilla1.3b/#files
Kouknul jsem se dovnitr a obsah vypada citelny, tak snad nebude problem to rucne prenest.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague