Jak dostat KDE 3.1 do SuSE 8.1?

Josef Varilek varilek_linux na nempt.cz
Čtvrtek Únor 27 10:21:08 CET 2003

Zdravim,

Ja vim, ze je to maximalne neciste, nehezke fun, ale funguje to...
mate-li nainst. kde 3 z orig distribuce (ale asi to jde i kdyz je nemate)

tak stahnout vsechny .rpm balicky do jednoho adresare a dat

rpm -Uvh --nodeps --force *rpm

... a je to

(samozdrejme funguje to i bez "okrajovych" balicku napr. koffice, quanta
etc)

je to lamerske, ale mam pocit ze jsem to cetl i v nejakem readme :-)))

Pepa

Zdravim,

coby domaci uzivatel SuSE 8.1 jsem zatouzil po KDE 3.1. Vzhledem k tomu.
ze na Internet muzu tak akorat pres GPRS, pokusy o online aktualizaci
jsou dost neekonomicke (jak pres Yast, ktery by mi stejne tohle KDE
stejne asi nezaktualizoval, tak pres apt4rpm, ktery by dopadl moyna lip.)

bob