znovu pouziti vyberu balicku pri instalaci

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Čtvrtek Únor 27 13:34:04 CET 2003

On Thu, Feb 27, 2003 at 01:21:04PM +0100, Mgr. Jaroslav Filip wrote:
> Potreboval bych poradit. S linuxem uz delam nekolik let. Zatim jsem to
> nepotreboval, ale po vcerejsku, kdy jsem vyzkousel posledni verzi
> RedHatu (8.0), me to napadlo. Pri instalaci si uzivatel vybira jaky
> typ instalace chce pouzit. Ja si vzdy vybiram typ "vlastni". Pote je
> mozno vybrat urcite skupiny programu a nebo primo jednotlive balicky.
> Jelikoz dost casto delam podobne instalace, napadlo me, jestli by si
> neslo ten muj vyber (jednotlivych balicku) napriklad ulozit na disketu a pri dalsi instalaci
> to jiz jenom pouzit - a netravit spoustu casu prochazenim vsech
> [...]
To, co potrebujete, se jmenuje kickstart a je podrobne popsano v
dokumentaci (www.redhat.com/docs). Po instalaci najdete v /root
kickstart soubor, ktery (po pripadnych upravach ohledne tvorby
oddilu) muzete pouzit pro vytvoreni "stejne" instalace.
	Mirek