znovu pouziti vyberu balicku pri instalaci

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Únor 27 13:33:42 CET 2003

"Mgr. Jaroslav Filip" wrote:
> Potreboval bych poradit. S linuxem uz delam nekolik let. Zatim jsem to
> nepotreboval, ale po vcerejsku, kdy jsem vyzkousel posledni verzi
> RedHatu (8.0), me to napadlo. Pri instalaci si uzivatel vybira jaky
> typ instalace chce pouzit. Ja si vzdy vybiram typ "vlastni". Pote je
> mozno vybrat urcite skupiny programu a nebo primo jednotlive balicky.
> Jelikoz dost casto delam podobne instalace, napadlo me, jestli by si
> neslo ten muj vyber (jednotlivych balicku) napriklad ulozit na disketu a pri dalsi instalaci
> to jiz jenom pouzit - a netravit spoustu casu prochazenim vsech
> [...]

RedHat to umi. Po instalaci by mohl existovat soubor
/root/anaconda-ks.cfg, pokud tento soubor soupnu na disketu
pod jmenem ks.cfg, tak se tim da udelat i komplet instalace bez
zasahu uzivatele (pri startu instalace z CD se zada
"linux ks=floppy"). Pozor, ve vychozim stavu je ten soubor tak,
ze nemaze obsah disku a neroozdeluje ho. Je treba v tom souboru
odkomentovat prikazy "clearpart" a "part".
Ma to drobne dalsi malickosti, doporucuji prostudovat prislusne
"RedHat Linux KickStart HOWTO" pro detaily jak to udelat a pouzivat.
Existuje i program, kde si muzu tu instalaci dopredu naklikat
a pak to pres takto dopredu pripraveny skript nainstalovat.
Nejmenuje se nahodou ksconfig?
Jake dalsi distribuce umi neco podobneho? Zaslechl jsem, ze je neco
takoveho v Suse8.1 a dal nevim.

	Majkl