kde a cestina do madrake

Josef Herák herak.informatika na rumburk.cz
Čtvrtek Únor 27 13:51:18 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Ales Vizdal" <ales na vizdal.avonet.cz>
To: "Josef Herák" <herak.informatika na rumburk.cz>; <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, February 27, 2003 1:15 PM
Subject: Re: kde a cestina do madrake

Stahnul jsem si balik urpmi kde-i18n-cs s ftp.linux.cz . Instalaci jsem
spustil rpm -i +ten balik, ale v ovladacim centru jsem nenasel volbu cestina
je tam porad jenom anglictina. Nejakou radu kde by mohla byti chyba diky.
Pepa

>   Verze KDE? Verze Mandrake? ...
>
>   Verze KDE dodavana s Mandrakem je "ceska", takze neni poterba nic
>   stahovat.
>

>   ales

mandreke je 9.0 a kde 3.0.3. Stahnul jsem celou distibuci z ftp.linux.cz.
Kde se mi nainstalovalo anglicky. kokal jsem na jedno s tech cd kde jsou rpm
baliky a bylik pro cestinu tam nebyl tak jsem si stahnul z toho sameho
servru tento balik kde-i18n-cs-3.0.3-2mdk.src.rpm a nezdarilo se to. Jenom
ze prikaz pro instalaci jsem zadal spravne (rpm -i
kde-i18n-cs-3.0.3-2mdk.src.rpm) Diky