apache a php

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Únor 27 13:59:24 CET 2003

Zdravim,
prelozil jsem si vlastniho apache a php, postupoval jsem skoro presne
podle dokumentace, ale apache mi misto provedeni php stranky nabidne
jeji stazeni.
Pri startu apache se mi v logu objevi hlaska:
----
[notice] Apache/2.0.44 (Unix) mod_ssl/2.0.44 OpenSSL/0.9.6g PHP/4.3.1
configured -- resuming normal operations
----
z cehoz soudim, ze php se skutecne nalouduje.
v httpd.conf mam LoadModule i AddType. Zkusil jsem pouzit i stejny
konfiguracni soubor ze starsi verze (httpd 2.0.43 a php 4.2.3), kde mi
to spravne fungovalo...

logy nic nehlasi (vubec nic...)

Poradite mi? urcite to bude nejaka hloupost (tedy moje, samozrejme)...

--
Vladimír Náprstek
Severočeská plynárenská, a.s.