infra na USB

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Únor 28 08:50:01 CET 2003

Dobrý den, rád bych vás pozádal o radu ohledne zprovoznemi infra na USB.
Jmenovite se jedná o KC-180. Systém ho správne detekuje, zkousel jsem
zavadet vsechny mozne i nemozne moduly nicmene se mi ho nepodarilo
rozchodit. Nemate nekdo s timto infra zkusenosti? Jake moduly zavest a
pripadne jak vubec zjistim na jake zarizeni v /dev/ se odkazovat v
aplikacích. Jedná se mi o pouzití zejmena programu multisync a telefonu
Ericsson T39m. Daji se vycist z nejakých souboru zda system vubec ten
telefon a jeho infra nasel? Jinak mám RH 8.0 + updaty. Zkousel jsem
procitat dokumentaci, ale nejsme z toho vubec moudrý. Díky za kazdou radu.
S pozdravem RT